De Reputatiecoach
De CEO die een stap opzij moet zetten omdat hij jaren geleden een relatie had met een medewerkster. Een burgemeester die de kop van Jut is omdat ze vroeger dan gepland een coronavaccin kreeg. Er gaat geen week voorbij of er komt wel een nieuw reputatieschandaal aan het licht.
In De Reputatiecoach leren we dat je reputatie niet maakbaar is, het is de perceptie die anderen hebben van je gedrag. Hoe je dan je reputatie zuiver houdt? Door dicht bij jezelf te blijven, authentiek en integer te handelen, en te tonen waar je voor staat en wat je wil betekenen.
Waarom lukt de ene daar wat beter in dan de andere? Wie zich omringt met tegensprekers die je bij de les houden, heeft al een streepje voor.
De Reputatiecoach geeft praktische tips voor al wie zorg wil dragen voor een zuivere reputatie.
Aantal pagina’s: 192
Verschijningsdatum: 22/03/2022
Hardcover ISBN 978 90 223 3854 4
Uitgever: Manteau
Bestel hier je exemplaar
Je kan nu jouw gesigneerde exemplaar bestellen. Het boek wordt zo snel mogelijk naar jou verzonden.
€ 28,90
De Reputatiecoach
De CEO die een stap opzij moet zetten omdat hij jaren geleden een relatie had met een medewerkster. Een burgemeester die de kop van Jut is omdat ze vroeger dan gepland een coronavaccin kreeg. Er gaat geen week voorbij of er komt wel een nieuw reputatieschandaal aan het licht.
In De Reputatiecoach leren we dat je reputatie niet maakbaar is, het is de perceptie die anderen hebben van je gedrag. Hoe je dan je reputatie zuiver houdt? Door dicht bij jezelf te blijven, authentiek en integer te handelen, en te tonen waar je voor staat en wat je wil betekenen.
Waarom lukt de ene daar wat beter in dan de andere? Wie zich omringt met tegensprekers die je bij de les houden, heeft al een streepje voor.
De Reputatiecoach geeft praktische tips voor al wie zorg wil dragen voor een zuivere reputatie.
Aantal pagina’s: 192
Verschijningsdatum: 15/03/2022
Hardcover ISBN 978 90 223 3854 4
Uitgever: Manteau
Bestel hier je exemplaar
Je kan nu jouw gesigneerde exemplaar bestellen. Het boek wordt zo snel mogelijk naar jou verzonden.
€ 28,90
Communiceren in tijden van crisis
Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten.
De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol.
Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont Jeroen Wils hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis.
Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt “Communiceren in tijden van crisis” je door het hele proces.
Aantal pagina’s: 224
Verschijningsdatum: 30/09/2014
EAN: 9789401418584
Uitgever: LannooCampus
Communiceren in tijden van crisis
Hoe bereid ik mijn organisatie voor op een crisis? Hoe vermijd ik reputatieschade? Wat is het goede moment om te communiceren? Geen enkele crisissituatie is gelijk, maar vaak zijn er overeenkomsten.
De onvoorspelbaarheid, snel opeenvolgende gebeurtenissen, de grote verwarring en een toenemende druk om te communiceren spelen immers altijd hun rol.
Aan de hand van eigen ervaring én praktijkvoorbeelden toont Jeroen Wils hoe organisaties zich het meest doeltreffend kunnen voorbereiden op, en omgaan met, een crisis.
Van het maken van een degelijk crisiscommunicatieplan tot het omgaan met klassieke en nieuwe media: stap voor stap leidt “Communiceren in tijden van crisis” je door het hele proces.
Aantal pagina’s: 224
Verschijningsdatum: 30/09/2014
EAN: 9789401418584
Uitgever: LannooCampus